Drodzy Klienci
W imieniu EPO –TRANS chciałabym bardzo podziękować za ubiegłoroczny udział w programie badawczym OPERATOR LOGISTYCZNY 2020. Z powodu pandemii wyniki ogłoszone były dopiero w ubiegłym tygodniu.
Miło mi poinformować, że dzięki opinii naszych klientów zostaliśmy wyróżnieni za Najlepsze wypełnianie założonych norm usług w transporcie.
Niezmiennie cieszy nas również że w kategorii LOJALNOŚĆ KLUCZOWYCH KLIENTÓW zajęliśmy 5 pozycje wśród wszystkich badanych firm.
Dziękujemy za Wasze wsparcie, lojalność oraz wyrozumiałość.
Nie osiadamy na laurach a dalej się doskonalimy. Aby polepszyć jakość świadczonych usług, jesteśmy obecnie na etapie reorganizacji pewnych struktur organizacyjnych. Pracujemy przede wszystkim nad polepszeniem przepływu informacji. Liczymy iż efekty będą widoczne wkrótce i przełożą się na jeszcze większa efektywność i jakość naszej pracy.
Jeszcze raz dziękuje za czas poświęcony na udział w badaniu.
Szczegółowy raport mogą Państwo pobrać:
https://issuu.com/eurologistics/docs/eurologistics_3_2021_net